Hästi toimivad
veebilehed ja andmerakendusedVeebilehe valmistamine on kohati nagu ratsutamine kahel hobusel korraga. Teemakohaste tekstide viimistlemisel on heaks otsingunähtavuseks vägagi soovitav kasutada kindlaid märksõnu, mis on täpselt sisuga seotud ja varieeriksid selle teemavaldkonna otsingufraase. Teisalt peaks fraaside valikul silmas pidama ka kliente, et nende ootused otsingumootoritest saabudes oleksid kindlalt eesmärgile suunatud - hea fookus aitab paremini uusi kundesid leida ja neid tellimusteni suunata. |
Oleme kodulehtede optimeerimist pakkunud juba üle 20 aasta, siis oleme näinud päris palju juhtumeid, kus algsed lehed sisaldavad päris arvukalt selliseid vigu, mida on võimalik teadlikumal sisuloomel väga lihtsate vahenditega vältida. Mõnikord toob elu ise meile silma alla näiteid, mis on sedavõrd värvikad, et nende jagamisel laiema ringi lugejatega on kaheldamatult üliõpetlik mõju.
Vaatame ühe pruutkleite pakkuva firma kodulehte, mille näited on kohati uskumatult reljeefsed.
Puuduvad märksõnad |
Kõneta klienti
Jah, märksõna sisalduvus on oluline, kuid see ei peaks tapma teksti mõtet ega muutma seda ülemäära kohmakaks. Eelkõige tuleks kirjutada kliendile, siis tehnilisele otsingumootorirobotile.
Algne robotile kirjutatud lause kaasaegsete ja kvaliteetsete pulmakleitide müük ja
Uus - kliendile suunatud, motiveeriv
Tegija teeb tööd |
Kaalukad valikukriteeriumid
|
Kolm meeleheitemärki | ||
Ära praali, suuna tegevusele
|
Tule mugavaks sisustuseks
|
Detailid vs. emotsioon Võimalik, et õmblejate ja moekunstnike maailmas mõjuvad tehnilised üksikasjad nagu jaotustükid, siluetid ja kangad ülihuvitavalt, kuid naised, kes otsivad enda jaoks ülioluliseks pidupäevaks |
kleiti, ootavad tõenäoliselt lisaks veel mõnevõrra teistsuguseid emotsioone. Veebilehe jaoks kirjutades peaks olema mitte ainult keeleliselt korrektne, vaid püüdma pisut mõelda ka kliendile, kellele antud tekstid on suunatud. Hea veebitekst põimib endasse nii vajaliku info, kõige olulisemad märksõnad kui ka ärgitab lugeja fantaasiat - annab kujutluspildi paremast tulevikust, mis juhtub siis kui ta võtab kontakti ning tellib just sellelt firmalt tooteid ja teenuseid.
Küsi asjatundjatelt nõu Veebilehe toimetamisel võib ette tulla raskeid hetki. Kui sul tekib kahtlusi kas suudad päris ise kõik lõpuni ära viimistleda, siis on alati võimalus küsida meilt nõu ja võtame tekstid lähema luubi alla.
Oleme enam kui 20 aasta jooksul olnud veebilehtede tegemise käigus optimeerinud olemasolevaid tekste kui ka kirjutanud täiesti uusi, et kodulehed tuleksid paremini otsingutes välja, oleksid külastajatele atraktiivsemad ja teeksid paremini seda, milleks nad mõeldud on.
Võta kontakti, aitame Saada meile enda veebilehe link ja lisa juurde lühikirjeldus, milliseid eesmärke sa lehe paremaks tegemisel olulisemaks pead ning vaatame detailsemalt üle, mida sinu lehega on võimalik ette võtta.
| ||
Veebirakendused2
Meie poolt loodud kodulehed on mugavad toimetada ja saavad Google käest hea kvaliteediskoori. Hea nähtavus otsingutes aitab sul edustada enda organisatsiooni tulemuslikumalt ja mõistlike püsikuludega.
Lihtsast keerukamateni
Lisaks lihtsatele lehtedele oleme loonud tootekataloogide ja tellimissüsteemidega e-poode ning ka keerukama andmestikuga kalkulaatoreid, mis teevad dünaamiliste arvutuste tulemused veebis nähtavaks.
Saada meile päring
Veebi tellimise esimeseks sammuks on päringuvormi täitmine, milles saad enda soovitud fookust lühidalt kirjeldada. Selle põhjal küsime täpsustavaid küsimusi ja teeme sulle detailse hinnapakkumise.
Kontaktandmed
Firma nimi: Aara disainibüroo OÜ,
registreerimisnumber. 11477099
IBAN: EE967700771001668194
Saada enda küsimus: