Sisuturundus on uudsem ja Sisule keskenduv sisuturundus pakub sisukat alternatiivi traditsioonilisele reklaamile, mille kasutegur on tohutult langenud ja mis mõjub enda mõõdutundetutes vormides hoopis peletava ja pelutavana. Sisukam lähenemine klientide probleemidele aitab leida parema kontakti ning mõjub usaldusväärsemana. Artiklite ja blogipostituste vormis sisuturundus võimaldab käsitleda spetsiifilisemaid klientide probleeme, mis on senini tavapärastest veebitekstidest välja jäänud. Lihtne, kõnekeelele lähedasem sõnakasutus ja kliendile arusaadavate terminite kasutamine aitavad muuta tekstid arusaadavamaks ning maalida sisuturunduse abil ettevõttest või organisatsioonist inimnäolisema pildi. Mida sina arvad, kumba firma koduleheküljele saabub otsingumootorite kaudu rohkem külastajaid? Kumba lehe võtavad kliendid rohkem omaks, lähevad sellele hiljem tagasi ja millise firma käest nad hiljem teenust tellivad? Sisuturundus on uudsem ja tulemuslikum Artikkel tutvustab sisuturundust, mis pakub agressiivsetele, kuid olemuselt sisutühjadele reklaambännerite vilgutamisele oluliselt lugejasõbralikumat ja sisukamat alternatiivi. Tänapäevane sisukas ja uudisturunduslik tekst, mida on tihti kutsutud ka blogiturunduseks töötab võimsamalt kui reklaamipimedust tekitav bannerreklaam. Formaat ei ole kõige olulisem, sest sisuturunduse sünonüümideks on tihti nii uudisteturundus kui ka blogiturundus, mis tähendavad põhijoontes sama konktseptsiooni väheste vormiliste erinevustega. Tehnilisest vormistusest olulisem on kliendist lähtuv sisukas tekst, mis on lihtne lugeda ja paelub põnevatele probleemidele sisukate lahenduste otsimisega.

Hästi toimivad

veebilehed ja andmerakendused

Mis teeb sisuturunduse edukaks?

Kodulehe sisu peaks pakkuma konkreetseid lahendusi potentsiaalsete klientide muredele. Kaasaegse lähenemisega sisuturundus võimaldab külastajatele pakkuda sisukaid ja ladusalt sõnastatud nõuandeid.

Tänapäevane sisuturundus kasutab sisu nii blogiturunduse kui ka uudisturunduse vormis, mis teeb külastajaile kodulehe sisu arusaadavaks ja pakub vajalikke lahendusi reaalsest elust ammutatud probleemidele. Sisule keskenduva turunduse üheks oluliseks eelduseks on, et koduleht on otsingumootorite jaoks hästi optimeeritud ja igale sisulehele saab eraldiseisva, unikaalse aadressiga viidata.

 

Igav ja isekas ei kutsu lugema

Enamike traditsioonilist struktuuri kasutavate kodulehtede lingimenüüdes on näiteks loetletud ettevõtte poolt pakutavad teenused ja neid ka pisut kirjeldatud. Mida suuremaks paisub organisatsioon, seda rohkem on enamasti juttu pikast ajaloost, väärikast tegevusest ja lennukatest visioonidest. Mida pikemalt ettevõte on tegutsenud, seda keerukamaks kasvab kodulehe struktuur ja erialasemaks muutub kasutatav keelelaad.

 

Kliendil on argised mured

Reaalsed, lihast ja luust inimesed lähtuvad seevastu rohkem enda probleemidest ja kasutavad otsingumootorite kaudu otsides lihtsakoelisemaid kirjeldavaid sõnu. Kingsepa potentsiaalsed kliendid võivad kirjeldada enda probleemi näiteks "Kingal tuli konts alt ära" või "Tossu õmblus hargnenud". Probleemiga silmitsi seistes ei pruugi inimene kohe selle peale tulla, millist teenust ja kelle käest tal täpselt vaja on. Veelgi vähem suudab klient välja mõelda, milliseid seadmeid, töövõtteid või materjale probleemi lahendamiseks vaja võib minna.

 

Räägi samas keeles

Tänapäevase lähenemisega blogiturunduse üheks võtmeks on konkreetsete probleemide kirjeldamine, kliendist lähtuv vaatenurk ja lihtsam sõnakasutus, mis sarnaneb rohkem kõnekeelele. Pole vaja olla raketiteadlane, et mõista kliendikesksema lähenemise eeliseid. Arusaadavamate sõnade kasutamine ja kliendile oluliste teemade käsitlemine aitavad sisuturunduse kaudu leida parema kontakti ja mõjuvad usalduslikumalt.

 

Miks on sisuturundus oluline?

Äriettevõtete jaoks on oluline leida uusi kliente, tõsta käivet ja teenida rohkem kasumit. Turundus ei ole asi iseeneses, vaid vahend suuremate eesmärkide saavutamiseks. Tähelepanu võitmine, toodete ja teenuste huvitavaks muutmine ning väärtuse esiletoomine aitab sisuturunduse abil teistest organisatsioonidest eristuda ning klientidele meeldejäävamat muljet jätta.

 

Kas tead kedagi, kellele meeldiks reklaam?

Trükireklaam, teleklipid või ka veebibännerid suure loetavusega online väljaannetes kasutavad nn. "haavlipüssiga" paugutamist. Reklaame näidatakse kõigile, suuremat hoolimata sihtgrupi east, soost ja huvist.  Põhiliseks probleemiks on, et traditsioonilised reklaamid kasutavad tänapäeval sedavõrd agressiivset ja pealesuruvat väljenduslaadi, et vaatajates tekkiv vastumeelsus blokeerib sisulised sõnumid. Traditsioonilisele reklaamile ei pöörata enam tähelepanu, sest selles on vormi taga paraku väga vähe sisu, mis vaatajat tõeliselt puudutaks. 

 

Sisuturunduse positiivsem foon

Erinevalt reklaamist on sisuturundus vähem agressiivsem ja jätab samas märksa asjalikuma mulje. Kui kliendil on probleem, siis võib reklaamilik lõõp ja emotsionaalne trallitamine talle isegi üsna kohatuna tunduda. Sisuturundus ei alahinda kliendi võimekust ratsionaalselt mõelda ega rõhu emotsionaalsetele aspektidele, vaid kasutab märksa sisukamat argumentatsiooni. Kõige olulisem on, et kliendid tunnevad  uudisteturunduslike artiklite ja probleemidele lahendust pakkuvate postituste vastu ise sisulist huvi ja "tirivad" blogipostitused ise lugemiseks alla, sest need käsitlevad konkreetseid probleemsituatsioone, mis on konkreetse lugeja jaoks tõeliselt aktuaalsed. 

 

Igale probleemile on kusagil lahendus

Vaatasime eespool, kuidas sisuturunduse tuumaks on kirjeldada tüüpilisi klientide probleeme lihtsas ja arusaadavas keeles. Probleemikirjeldused on mõistagi pool sisust - teine pool peaks keskenduma sellele, kuidas sina ja su ettevõte pakute konkreetseid lahendusi. Lahenduste kirjeldamine sisuturunduslikes artiklites annab lugejaile aimu, milliste kulude ja ajaga peaks klient arvestama. Artikkel tekitab rohkem usaldust, kui mainid ära rohkem alternatiivseid lahendusi ning tood ära peamised argumendid, miks just sinu poolt pakutav variant on teistega võrreldes väärtuslikum.

 

Väärtus kliendi jaoks

Probleemi lahenduskäigu osas ei ole enamasti vaja ülemäära detailselt kirjutada kuidas nahka pargitakse või kingade taldu valatakse, vaid püüda pigem näha protsessi kliendi silmade läbi ning mõelda milles seisneb pakutava lahenduse väärtus kliendi jaoks. Selge ja konkreetse eelise väljatoomine aitab tellimisotsust langetada ning tõstab tõenäosust, et lihtsalt lugejast saab peale sisuturundusartikli lugemist reaalne klient, kes toob sulle raha sisse. 

 

Konkurentsis võidab sisukam

Kujutle kahte firmat, millest üks kirjeldab enda kodulehel teenuseid ainult endast lähtuvalt: "Parandame kingi, pakume kingade parandamist, teeme kingaparandust". Teisel firmal on mõistagi samasugune teenustelehekülg juba ammust ajast olemas, kuid otsustanud klientidele sammukese lähemale astuda, avaldatakse sisuturunduse (uudisturunduse) põhimõtete järgi lisaks mitmest artiklist koosnev seeria, milles on probleemlahendusliku suunitlusega kirjeldused, näiteks:

  • "Mida teha kui kingakonts on murdunud"
  • "Kas hargnenud pealsetega tosse saab parandada"
  • "Milliseid kontsaplekke tasub talveks kingadele alla panna"
  • "Kuidas teha kingi vihmakindlaks"
  • "Mida on hea teada sisetaldade valikul"

...

Mida sina arvad, kumba firma koduleheküljele saabub otsingumootorite kaudu rohkem külastajaid? Kumba lehe võtavad kliendid rohkem omaks, lähevad sellele hiljem tagasi ja millise firma käest nad hiljem teenust tellivad?

Veebirakendused
Meie poolt loodud kodulehed on mugavad toimetada ja saavad Google käest hea kvaliteediskoori. Hea nähtavus otsingutes aitab sul edustada enda organisatsiooni tulemuslikumalt ja mõistlike püsikuludega.

Lihtsast keerukamateni
Lisaks lihtsatele lehtedele oleme loonud  tootekataloogide ja tellimissüsteemidega e-poode ning ka keerukama andmestikuga kalkulaatoreid, mis teevad dünaamiliste arvutuste tulemused veebis nähtavaks.

Pikad traditsioonid
Ettevõte päringuid vastu ei võta, 
saad tutvuda varasemate kajastustega artiklitebaasis, sisu haldamist hõlbustavate juhendmaterjalide ja mitmete veebitööriistade tutvustustega.

Kontaktandmed
Ei võta vastu päringuid, ei tee
pakkumisi, ega sõlmi teenuslepinguid
Firma nimi: Aara disainibüroo OÜ,
registreerimisnumber. 11477099
IBAN: EE967700771001668194

Veebilehe disain ja CMS

Sisuturundus on uudsem ja

Tänapäevane sisuturundus kasutab sisu nii blogiturunduse kui ka uudisturunduse vormis, mis teeb külastajaile kodulehe sisu arusaadavaks ja pakub vajalikke lahendusi reaalsest elust ammutatud probleemidele Sisule keskenduva turunduse üheks oluliseks eelduseks on, et koduleht on otsingumootorite jaoks hästi optimeeritud ja igale sisulehele saab eraldiseisva, unikaalse aadressiga viidata Kodulehe sisu peaks pakkuma konkreetseid lahendusi potentsiaalsete klientide muredele. Kaasaegse lähenemisega sisuturundus võimaldab külastajatele pakkuda sisukaid ja ladusalt sõnastatud nõuandeid.

Sisuturundus on uudsem ja tulemuslikum

Sisule keskenduv sisuturundus pakub sisukat alternatiivi traditsioonilisele reklaamile, mille kasutegur on tohutult langenud ja mis mõjub enda mõõdutundetutes vormides hoopis peletava ja pelutavana. Sisukam lähenemine klientide probleemidele aitab leida parema kontakti ning mõjub usaldusväärsemana. Artiklite ja blogipostituste vormis sisuturundus võimaldab käsitleda spetsiifilisemaid klientide probleeme, mis on senini tavapärastest veebitekstidest välja jäänud. Lihtne, kõnekeelele lähedasem sõnakasutus ja kliendile arusaadavate terminite kasutamine aitavad muuta tekstid arusaadavamaks ning maalida sisuturunduse abil ettevõttest või organisatsioonist inimnäolisema pildi. Artikkel tutvustab sisuturundust, mis pakub agressiivsetele, kuid olemuselt sisutühjadele reklaambännerite vilgutamisele oluliselt lugejasõbralikumat ja sisukamat alternatiivi. Tänapäevane sisukas ja uudisturunduslik tekst, mida on tihti kutsutud ka blogiturunduseks töötab võimsamalt kui reklaamipimedust tekitav bannerreklaam. Formaat ei ole kõige olulisem, sest sisuturunduse sünonüümideks on tihti nii uudisteturundus kui ka blogiturundus, mis tähendavad põhijoontes sama konktseptsiooni väheste vormiliste erinevustega. Tehnilisest vormistusest olulisem on kliendist lähtuv sisukas tekst, mis on lihtne lugeda ja paelub põnevatele probleemidele sisukate lahenduste otsimisega.
www.aara.ee © 2024 Aara disainibüroo OÜ » Sisu ja vormi sünergia