Hästi toimivad
veebilehed ja andmerakendusedTänapäevane sisuturundus kasutab sisu nii blogiturunduse kui ka uudisturunduse vormis, mis teeb külastajaile kodulehe sisu arusaadavaks ja pakub vajalikke lahendusi reaalsest elust ammutatud probleemidele. Sisule keskenduva turunduse üheks oluliseks eelduseks on, et koduleht on otsingumootorite jaoks hästi optimeeritud ja igale sisulehele saab eraldiseisva, unikaalse aadressiga viidata.
Igav ja isekas ei kutsu lugema Enamike traditsioonilist struktuuri kasutavate kodulehtede lingimenüüdes on näiteks loetletud ettevõtte poolt pakutavad teenused ja neid ka pisut kirjeldatud. Mida suuremaks paisub organisatsioon, seda rohkem on enamasti juttu pikast ajaloost, väärikast tegevusest ja lennukatest visioonidest. Mida pikemalt ettevõte on tegutsenud, seda keerukamaks kasvab kodulehe struktuur ja erialasemaks muutub kasutatav keelelaad.
Kliendil on argised mured Reaalsed, lihast ja luust inimesed lähtuvad seevastu rohkem enda probleemidest ja kasutavad otsingumootorite kaudu otsides lihtsakoelisemaid kirjeldavaid sõnu. Kingsepa potentsiaalsed kliendid võivad kirjeldada enda probleemi näiteks "Kingal tuli konts alt ära" või "Tossu õmblus hargnenud". Probleemiga silmitsi seistes ei pruugi inimene kohe selle peale tulla, millist teenust ja kelle käest tal täpselt vaja on. Veelgi vähem suudab klient välja mõelda, milliseid seadmeid, töövõtteid või materjale probleemi lahendamiseks vaja võib minna.
Räägi samas keeles Tänapäevase lähenemisega blogiturunduse üheks võtmeks on konkreetsete probleemide kirjeldamine, kliendist lähtuv vaatenurk ja lihtsam sõnakasutus, mis sarnaneb rohkem kõnekeelele. Pole vaja olla raketiteadlane, et mõista kliendikesksema lähenemise eeliseid. Arusaadavamate sõnade kasutamine ja kliendile oluliste teemade käsitlemine aitavad sisuturunduse kaudu leida parema kontakti ja mõjuvad usalduslikumalt.
Miks on sisuturundus oluline? Äriettevõtete jaoks on oluline leida uusi kliente, tõsta käivet ja teenida rohkem kasumit. Turundus ei ole asi iseeneses, vaid vahend suuremate eesmärkide saavutamiseks. Tähelepanu võitmine, toodete ja teenuste huvitavaks muutmine ning väärtuse esiletoomine aitab sisuturunduse abil teistest organisatsioonidest eristuda ning klientidele meeldejäävamat muljet jätta.
Kas tead kedagi, kellele meeldiks reklaam? Trükireklaam, teleklipid või ka veebibännerid suure loetavusega online väljaannetes kasutavad nn. "haavlipüssiga" paugutamist. Reklaame näidatakse kõigile, suuremat hoolimata sihtgrupi east, soost ja huvist. Põhiliseks probleemiks on, et traditsioonilised reklaamid kasutavad tänapäeval sedavõrd agressiivset ja pealesuruvat väljenduslaadi, et vaatajates tekkiv vastumeelsus blokeerib sisulised sõnumid. Traditsioonilisele reklaamile ei pöörata enam tähelepanu, sest selles on vormi taga paraku väga vähe sisu, mis vaatajat tõeliselt puudutaks.
Sisuturunduse positiivsem foon Erinevalt reklaamist on sisuturundus vähem agressiivsem ja jätab samas märksa asjalikuma mulje. Kui kliendil on probleem, siis võib reklaamilik lõõp ja emotsionaalne trallitamine talle isegi üsna kohatuna tunduda. Sisuturundus ei alahinda kliendi võimekust ratsionaalselt mõelda ega rõhu emotsionaalsetele aspektidele, vaid kasutab märksa sisukamat argumentatsiooni. Kõige olulisem on, et kliendid tunnevad uudisteturunduslike artiklite ja probleemidele lahendust pakkuvate postituste vastu ise sisulist huvi ja "tirivad" blogipostitused ise lugemiseks alla, sest need käsitlevad konkreetseid probleemsituatsioone, mis on konkreetse lugeja jaoks tõeliselt aktuaalsed.
Igale probleemile on kusagil lahendus Vaatasime eespool, kuidas sisuturunduse tuumaks on kirjeldada tüüpilisi klientide probleeme lihtsas ja arusaadavas keeles. Probleemikirjeldused on mõistagi pool sisust - teine pool peaks keskenduma sellele, kuidas sina ja su ettevõte pakute konkreetseid lahendusi. Lahenduste kirjeldamine sisuturunduslikes artiklites annab lugejaile aimu, milliste kulude ja ajaga peaks klient arvestama. Artikkel tekitab rohkem usaldust, kui mainid ära rohkem alternatiivseid lahendusi ning tood ära peamised argumendid, miks just sinu poolt pakutav variant on teistega võrreldes väärtuslikum.
Väärtus kliendi jaoks Probleemi lahenduskäigu osas ei ole enamasti vaja ülemäära detailselt kirjutada kuidas nahka pargitakse või kingade taldu valatakse, vaid püüda pigem näha protsessi kliendi silmade läbi ning mõelda milles seisneb pakutava lahenduse väärtus kliendi jaoks. Selge ja konkreetse eelise väljatoomine aitab tellimisotsust langetada ning tõstab tõenäosust, et lihtsalt lugejast saab peale sisuturundusartikli lugemist reaalne klient, kes toob sulle raha sisse.
Konkurentsis võidab sisukam Kujutle kahte firmat, millest üks kirjeldab enda kodulehel teenuseid ainult endast lähtuvalt: "Parandame kingi, pakume kingade parandamist, teeme kingaparandust". Teisel firmal on mõistagi samasugune teenustelehekülg juba ammust ajast olemas, kuid otsustanud klientidele sammukese lähemale astuda, avaldatakse sisuturunduse (uudisturunduse) põhimõtete järgi lisaks mitmest artiklist koosnev seeria, milles on probleemlahendusliku suunitlusega kirjeldused, näiteks:
... Mida sina arvad, kumba firma koduleheküljele saabub otsingumootorite kaudu rohkem külastajaid? Kumba lehe võtavad kliendid rohkem omaks, lähevad sellele hiljem tagasi ja millise firma käest nad hiljem teenust tellivad? |
Veebirakendused2
Meie poolt loodud kodulehed on mugavad toimetada ja saavad Google käest hea kvaliteediskoori. Hea nähtavus otsingutes aitab sul edustada enda organisatsiooni tulemuslikumalt ja mõistlike püsikuludega.
Lihtsast keerukamateni
Lisaks lihtsatele lehtedele oleme loonud tootekataloogide ja tellimissüsteemidega e-poode ning ka keerukama andmestikuga kalkulaatoreid, mis teevad dünaamiliste arvutuste tulemused veebis nähtavaks.
Saada meile päring
Veebi tellimise esimeseks sammuks on päringuvormi täitmine, milles saad enda soovitud fookust lühidalt kirjeldada. Selle põhjal küsime täpsustavaid küsimusi ja teeme sulle detailse hinnapakkumise.
Kontaktandmed
Firma nimi: Aara disainibüroo OÜ,
registreerimisnumber. 11477099
IBAN: EE967700771001668194
Saada enda küsimus: